Strona główna

tel: 505954092 E-mail: prestige_biuro@wp.pl

Szkolenia "szyte na miarę".

Promocja

Akcje promocyjne z udziałem hostess

Naszą dewizą jest wysoka jakość usług, a co najważniejsze umiejętność dostosowania się do indywidualnych potrzeb Klienta.

Korzystając z naszych doświadczeń przeprowadzamy następujące akcje:

• degustacje,
• prezentacje,
• animacje,
• kontrola działań promocyjnych,
• inne.


Działamy w następujący sposób:
Wspólnie z Klientem określamy cel promocji. Nasz zespół realizuje projekty dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta. Każde zlecenie poprzedzone jest szkoleniem.


Badania Mystery Shopping

Mystery shopping, czyli "zakupy pod przykrywką" to badanie jakości obsługi przez podstawionych klientów.
Badania pomogą Państwu odnaleźć słabe punkty obsługi klienta i skutecznie je wyeliminować, podnieść jakość świadczonych usług, a co za tym idzie zwiększyć obroty i zbudować pozytywny wizerunek Państwa firmy.
Nasi audytorzy (tajemniczy klient) odwiedzą Państwa restaurację, bank, czy też sklep. Zgodnie z wcześniej opracowanym przez nas scenariuszem wcielą się w rolę zwykłych klientów, zwracając jednak uwagę na szczegółowo określone aspekty obsługi. Po wizycie wypełnią szczegółowy kwestionariusz, na podstawie którego zostanie dla Państwa opracowany raport. Głównym jego zadaniem a zarazem wartością będą rekomendacje dotyczące poprawy jakości obsługi klienta. Raport będzie zawierał również szczegółowy opis przebiegu wizyty.
Mystery shopping służy również temu, aby sprawdzić, czy standardy obowiązujące w danej firmie, sklepie albo urzędzie są przestrzegane, a w razie niedociągnięć zaprojektować szkolenia dla załogi.

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o szkoleniach podaj swój e-mail: